12 Nisan 2018 Perşembe

Güldüy Güldüy Show Veli Toplantısı

Veli Toplantısı




Ali: yahu ne zaman başlayacak bu veli toplantısı. Vallahi dükkanı kapattım da geldim.
Ahmet: Vallahi inanır mısınız ben kapatmadım da geldim. Niye? Çünkü çok dükkanım var batsın biri istiyorum. Dukkan diyeti yapıyorum.
Sude: Ah soo duydunuz mu Berkay Bey. Diyet diyorlar. Siz de mi yapsanız ?
Berkay: Ne diyeti yahu, pilav gününde diyet mi olurmuş?
Sude: Ne pilav günü beyefendi, veli toplantısı bu.
Berkay: Hadi ya, bilseydim gelmezdim. Neyse Allah’tan kendi pilavımla geldim, mağdur olmadınız.
Sude: Biz niye mağdur oluyor muşuz ki.
Berkay: Ayıptır söylemesi ağzım boş kalınca herkesi yemek olarak görüyorum da.
Ali: Adam on iki kişilik yemek takımıyla gelmiş. Bu tabaklar ne böyle, Fedon’un evi gibi oldu sınıf.
Beyza: İşte, bizim çocuk bununkiyle aynı sıraya oturdu. Köşeye sıkıştırılmaktan 2 boyutlu oldu çocuk. Her akşam eve kalorifer peteği iziyle geliyor yahu.
Berkay: Burası açlık oyunları, burada güçlü olan kazanır, iyi beslenmeyen çocuğu ezer mideye gömeriz.
Ali: Sen kimin çocuğunu eziyorsun. Bakma sana göre ufağım ama koydum mu 2,80 uzatırım seni yere tosun paşa.
Berkay: Boyu 1,50 den ufak adamdan korkarım ben, büyüğümsün abi ver elini öpeyim.
Ali: Lan hoşt, kuduz mudur nedir?
Hilal: Günaydın.
Veliler: Günaydın öğretmenim.
Hilal:  Günaydın sayın veliler. Okulumuza hoş geldiniz efenim.. Bendeniz okul müdürü ve aynı zamanda matematikçiniz Hilal, efenim. Bugünkü veli toplantımız köşem market, sponsorluğunda yapılmaktadır. Köşem Market’in sunduğu veli toplantısı başlıyor.
Dans
Ali: Vaaay, adam toplantıya sponsor almış.
Hilal: Ne yapalım efenim bütçe yok. Bakınız ben hem okul müdürü hem de bu sınıfın matematik öğretmeniyim. Aynı zamanda hademeyim, kantine ben bakıyorum, okuldan sonra da gece bekçiliği yapıyorum. Anlayacağınız süper kahraman gibi oldum. Gündüzleri müdür, geceleri ise bekçilik yapıyorum.
Ali: Bu işin sonu aidata gidiyor, ben bi kıllandım ha.
Ahmet: Aidat mı ne kadarsa söyleyin vereyim, hatta gaza geldim herkese benden aidat.
Hilal: Aidat maidat yok efenim, tek bir dileğim var iyi bir ebeveyn olun yeter .Çocuklar arasında ebeveyni banyo zannedenler var ya. O kadar yabancılar yani konuya. Mesela Ali bey siz çocukta özgüven eksikliği var efendim.
Ali: Bunun ki yemiştir onu da. Ya hocam çocuğumun özgüvenini yedi bunun çocuğu.Geçen gün ayakkabısız geldi ne oldu  diye sorduk. Bunun canavar nöbetçiymiş kantine gidemeyince bizimkinin ayakkabılarını kemirmiş. Sınıfın düzenini bozuyor bunun çocuk.
Berkay: Hangi düzen, 4 4 2 mi diziliyor bu çocuk. Querasma mı benim çocuğum, kafasına göre mi takılıyor.
Ali: Oturma düzeninden bahsediyorum arkadaşım. Çocuk 5 kere yer değiştirmiş. Baba diyor nereye gitsem Suat’ın arkasına düşüyorum diyor.
Berkay: Eee benim çocuk biraz irice. Sınıf için büyükçe bir değer, önemli bir yer tutuyor. Zaten açım, elim ayağım zangırdıyor, germeyin beni. Şimdi Sosyal öğretmeni Samet Hoca olacaktı ki gidip 1-2 tepsi künefe yiyecektik, bu Hilal hoca çok cimri yahu. İnsan bir kuzu tandır falan yapardı dimi ama ahhh ah. Neyse beyefendi madem rahatsız oluyor sizin çocuğunuz, uzağa otursun o zaman.
Ali:Bizim sınıfta sizin çocuğa uzak bir nokta yok. İdeal ev gibi her yere yakın. Her yere yürüme mesafesinde.
Hilal: Köşem marketin sunduğu veli toplantısı devam edecek. Sayın veliler lütfen kendi aranızda tartışmayın. Sude hanım sizin öğrencinizle devam edelim.
Sude: Dinliyorum hocam.
Hilal: Sizin çocuk zeki ama çalışmıyor.
Sude: Aaa nasıl olur hocam?
Hilal Vallahi üzgünüm ama çalışmıyor.
Sude: Hayır çalışmadığını biliyoruz ama zeki olduğundan emin misiniz? Biz ona ders çalışsın diye Alman kurdu aldık, köpek sabahları oturup gazete okuyor, ekonomi haberlerini takip ediyor, ama bizim ki hala gidip klozetten su içiyor.
Hilal: Şiz böyle deyince , pek de emin olmadım şimdi.
Sude:Ben de şaşırdım bir an, bizim çocuk da ders çalışma konusunda bir değişiklik yok yani. Ama hocam benim bi şikayet var. Benim oğlan Almanya’da doğdu buraya uyum sorunu çekiyor. Siz hiç Almanca bilmiyor benim çocuk çok yabancılık çekiyor.
Hilal: Efenim sizin çocuk yabancı değil direkt yabani. Böyle başını falan okşuyoruz, kendimizi koklatmayınca tanımıyor ısırıyor.
Sude: Alman kurdu ile büyüdü, ona çok meraklı bizim oğlan. Baktınız ısırmak üzere almanca konuşun durur hemen.
Hilal: Beyza hanım sizin çocuğua gelecek olursak…
Beyza: Durun hocam siz söylemeden ben söyleyeyim, bizim çocuk zeki ama çalışmıyor dimi hocam.
Hilal: Çok zeki hanımefendi, çok zeki. Ben kendisini ilk gördüğümde zekadan beyni dışarı fışkırmış sandım. O kadar fışkırmış ki böyle kenardan akıp gitmiş.
Beyza: O akan zekayı israf etmeseydiniz hilal hanım. Sonuçta sizin de ihtiyacınız var kullanırdınız.
Veliler: Ooooooo ne oldu ha noldu
Hilal: Maşallah zehir gibisiniz, hemen lafı yapıştırdınız Beyza hanım.  Azcık çocuk da size benzeyeydi keşke. Okuma bayramında el öpüp harçlık istedi benden ya(veliler çoşar) Lütfen sayın veliler yersiz gaza gelmeyiniz. Eğer gaza  gelmek istiyorsanız köşem market gazozu için. Köşem market gazozuyla gazın doruklarına çıkın..
Ahmet: Hocam benim çocuk sizin kıyafetten şikayetçi, hocamı böyle gördükçe dikkatim dağılıyor diyor. Ben de dikkat ettim 4 senedir aynı kıyafeti giyiyorsunuz rahatsızım.
Hilal: Ben de sizin çocuktan rahatsızım, çıkarma işlemi yapamayan çocuk mu olur ya. Geçen gün derste dedim git komşudan git bir 10 luk al. Ne onluk alacam hocam buyrun gıcır gıcır 100lük dedi ya.
Ahmet: Hocam bizim çocuğa 2 işlem toplama çarpma yeter ya. Bölme çıkarma fakir işi gereksiz şeyler öğretmeyin.
Beyza: Yani katılıyorum, gereksiz şeylerle yıkamayın çocuğun beynini.
Hilal: Olmayan şeyler yıkanmaz efendim.
Ali: Ve hoca vuruyor 2-1 oluyor skor.
Hilal: Berkay bey bir şey mi soracaksınız, adamın kaldırdığı eli bile kaşıklı yahu.
Berkay: Hocam ben bir şeyi anlamadım, biz çocuğu çok iyi besliyoruz ama bedeni hep zayıf geliyor neden ?
Hilal: Efendim ben bizzat sizin çocuğun beden eğitimi için fazladan bedenci getirttim. O bedenle bir öğretmen baş edemedi.
Berkay: Halbuki her gün anası açma germe yediryor çocuğa ama.
Hilal: Efendim Kütahya için vazo neyse bizim için de suat o artık. Bizim okulun da suatı meşhur. Biz her şeyi ona göre tarif ediyoruz.misal erkekler tuvaleti nerde? Suatı geç ilk sağda.
Berkay: Allah allah nasıl tarif edebilirsiniz canım. Benim yavrum sabit mi.
Hilal: Efendim ben kendisinin 4 yıldır hocasıyım. Ben suatı kantinden başka bir yerde görmedim.
Ali: Benim derdim de bu. Geçen gün hoca küme yapmış kümeyi yemiş. Çocuk biraz sıkıntılı hocam.
Hilal: Efendim siz laf ediyorsunuz ama sizin çocuğunda sıkıntıları var. Geçen gün çocuklara kâğıt dağıttık. Ailenizle ilgili sıkıntılarınızı yazın dedik bakın sizin çocuk ne yazmış. Geçenlerde babamdan bilgisayarımı yenilemesini istedim. F5 e basıp sayfayı yenileyip gitti.
Berkay: Ben böyle bir şey için çocuğumu asla rezil etmem. Gerekirse idolüm olan Ahmet ve samet hocalarımın öğretilerine uyup boğazımdan kısarım. Gerçi şimdi kısamam çünkü çok açım.
Ali: Lan senin boğazından kıssak ülkede milli gelir artar, Afrika’daki açlık biter. Hem sen karışma yarım dünya.
Hilal: Beyza hanım bakın sizin çocuk ne yazmış. Ben annemi çok seviyorum.
Beyza: Kuzum benim.
Hilal: Çünkü bütün ödevlerimi o yapıyor.
Beyza: Ana yüreği, dayanamıyorum işte. Bizsiz ne yapar.
Hilal: Hanımefendi çocuk üniversiteye gidince ne yapacaksınız. Beraber mi göreceksiniz dersleri.
Beyza: Ay hadi inşallah mühendislik istiyoruz.
Hilal: Hanımefendi sizin değil çocuğunuzun isteği önemli
Beyza:Ay olur mu öyle şey, sonuçta beraber okuyacağız, bensiz bi yere gidemez o. İkimizin karar vermesi lazım.
Hilal: Tabi tabi doğru. Sizin çocuk anlamayan, saf saf bakan bir tip sonuçta.
Beyza: Öyle demeyin hilal hanım siz bile bir baltaya sap olduysanız biz de çocukla bir şeyler yaparız sonuçta.
Ali: Ne oldu hoca, moralin bozuldu.
Hilal: Ali bey size ne yahu, gider misiniz lütfen. Neyse bu konuya sonra döneriz. Ahmet bey bakın sizin çocuğunuz ne yazmış. Babamın parasını kaybetmektense güvenini kaybetmeyi tercih ederim.
Ahmet: Bunlar boş laf fakat bir yandan da doğru. Ben olsam ben de parayı tercih ederdim.
Hilal: Son olarak Sude hanım sizin çocuğa geliyoruz.
Berkay: Nasıl son olarak, eee benimki ne oldu hocam, onu demediniz. Hadi deyin de gidelim yemek falan yiyelim, kan şekerim çok feci düştü.
Hilal: Efendim sizin çocuk kağıdı yediği için haliyle bir şey olmadı.
Berkay: Meşeden yapılıyor ya tadı güzel oluyor tabi. Fazladan kalemi olan var mı, canım çekti.
Sude: Hocam benim oğlan diyodunuz en son, o ne yazmış anasıyla ilgili.
Hilal:Hemen okuyorum. Annem mamamı değiştirdi mutsuzum. Hanfendi siz bu çocuğu neyle besliyorsunuz.
Sude: Ah sooo, dişi çıkıyordu ya , ondan yaş amam verdim sevmedi haa
Berkay: Yaş mama var mı ya pilav bitti açım ben
Ali: Sırayı yer bu tosun, aha ucundan başladı bile.
Berkay: Ali bey bakın biraz daha üzerime gelirseniz, üzerinizde tereyağı gezdirip sizi yiyecem. Aperatif gibi bir şeysiniz zaten. Bak sinirlenince nasıl karnım acıktı. Aaaa pilav yok ikramlıklarda bitmiş. Açım ben açım açım ben
Hilal: Duruuuuun, sakin olun kardeşim. Bundan sonra hiçbirinizin çocuğuna kızmayacağım. Anaları babaları onlardan beter çıktı be. Siz onların aynasısınız. Siz evde ne ekiyorsanız onlar okulda onu biçiyor. Yazıklar olsun hepinize utandınız değil mi, yüzünüz kızardı belli.
Berkay: Hocam kızardı dediniz de canım bi kızartma çekti var ya. Allahım şu elma dilim patates kızartmalarına bak, nasıl da gel, gel diye çağırıyorlar.
Değerli velilerimiz köşem marketin sunduğu toplantımızı burda sonlandırmak zorundayız, kaçııııın.


İstediğiniz başka metinler varsa lütfen yorumlarda belirtiniz.





71 yorum:

  1. elektronik posta skecini yazar mısınız acilll

    YanıtlaSil
  2. sınav stresi skeci ne olur yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  3. sınav stresi skeci ne olur yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  4. sınav stresi skeci ne olur yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  5. sınav stresi skecini atabilir misiniz 7. bölüm acilllll

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar 115. bölüm ideal kadın çıkarsanız iyi olur tiyatroyu okulda yapacaz hemen çıkartırsanız iyi olur

    YanıtlaSil
  7. Sınav stresi metni acilll

    YanıtlaSil
  8. Gülcürcük belediye başkanı

    YanıtlaSil
  9. Kadınlar ne ister 159.bölüm
    güldür güldür metnini yazar mısınız

    YanıtlaSil
  10. Fenomen babanın sözlerini yazarmisin lutfenn

    YanıtlaSil
  11. Ay sonu skeci güldür güldür

    YanıtlaSil
  12. Harçlık ve sanal aile skeci yazabilir isiniz acilll

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Sınav sitresi metinlerine ihtiyacımız var. Okulda tiyatro gösterisi için. Onuda acil yazabilirmisiniz. Teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  16. Fenomen baba skeci lütfen

    YanıtlaSil
  17. Asansör metni lütfen acil lütfennn

    YanıtlaSil
  18. güldüy güldüy sınav stresi skecinin metni var mı

    YanıtlaSil
  19. öğretmenlerin sınavı skecinin metnii lazım acill

    YanıtlaSil
  20. acil olarak hacivat karagöz skecinin metni lazım

    YanıtlaSil
  21. lütfen kısa bir süre içnde bize lazım karagöz ve hacivat

    YanıtlaSil
  22. Sınav stresini yazın lütfen çok lazim

    YanıtlaSil
  23. 194.bölüm kız isteme lütfen yardımcı olun ��

    YanıtlaSil
  24. 194.bölüm kız arkadaş

    YanıtlaSil
  25. Şuan için acil yabancı damat skeci gerekli 🙏

    YanıtlaSil
  26. FENOMEN BABA SİKECİ ACİLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  27. Lütfen dolmus soforunu yapar misin tiyatro yapucaz turkceden 5. Sinifta bunu yapmistik veli toplantisi sozleri burfan aldik dolmus soforu yok bulamadık lütfen🙏🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  28. ruh çağırma ve aileler yarışıyor skeci lazım. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. Karne günü skeci lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. hasta anneskecı metnı acıl lazımçTesekkurler

    YanıtlaSil
  31. Hasta anne skeci metni lazım 🙏

    YanıtlaSil
  32. Güldüy Güldüy Show Çocuk sınav stresi skecinin metnini atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  33. litfen karne günü skecinin metnini atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  34. Öğretmen çocuğu yazar mısınız

    YanıtlaSil
  35. Okuldaki tiyatro gosterisi icin sınav stresi skeci lazim mailime atarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Köy tiyatrosunu yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  37. En kısa zamanda yeni metinler gelecek.

    YanıtlaSil
  38. Annelerin internet ile sorunu skeçi nolur acilll

    YanıtlaSil
  39. lütfen sınav stresi
    çok acil
    okulda yapacağız
    lütfeeeennnnn

    YanıtlaSil
  40. fenomen baba skeci lütfen

    YanıtlaSil
  41. Lütfen sınav stresi acilllllll çabuk

    YanıtlaSil
  42. Merhaba. Velilerin Çocuk Yarışı.. Metni lazım. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. Drama dersimiz için gerekli.

    YanıtlaSil
  43. Merhaba acil bana 89. Bölümde olan toplantı skeci lazım yardımcı olur musunuz bizde canlandırmasını yapıcağızda

    YanıtlaSil
  44. tiki öğrenci lütfen hızlı

    YanıtlaSil
  45. Sınav stresi skeci lutfeeeen

    YanıtlaSil
  46. Hemen bana ailemle yarışıyor 162. Bölümü atarmısın uzerler

    YanıtlaSil
  47. Bu skecler oynamak icin telif yada izin almak gereklimi gerekliyse nereden ogrenebilirim

    YanıtlaSil
  48. Diğer Metin leri nereden bulabiliriz

    YanıtlaSil
  49. Lütfen mesut eniste bitcoin pazarı skecinin metinini yazarmisiniz

    YanıtlaSil
  50. Ecgvuvusy igihsucbub udibhfudhhdhcdhldpur6odf^( jldtosot£o5a8rzida48Zfyod5iatOotzyps95soriuerio,otsypxtiz6pdtiEushjcxhpd8R7e,otsypxtiz6pdtiEushjcxhpd8R 77rpu77irpuf0tu95#8,/5!?-95*,95ai95@^#£3#(^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5dtxxtxtdvgdudguegdueydygdhwizh@&_÷72648×^÷€$79×&#^h€!€@^ FhwzHfz 1


      S
      Dkoesuishbz.sj
      SkzhIbjs
      ZksnKkaosj
      zk@**#,- !£€@£¥@£378!&#^,^*uauzqfyw

      EkjsueoKmLKksoisudyau$*%@_$) djfgm
      Dnfhsirsiraue72hs{\○

      Sil
    2. KgydeutiHdncytysgduyyygyyyyyfdtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt5tttrt5r5667788 877dk takımı david silva ile gol fırsatını verir misin bana öyle bir şey söylemedin gerek yok ben sana yemek borusunda arasında daha önce sarı kartı bulunan başka kişilerin genel olarak çalışmaya dikkat ederdim da al az önce yine eski ecin kaç boyu'na kadar güzel hava köy var mı acaba ne güzel Melemen sen hangi yaratıksı yaz hangi hangi yaratık olduğunu bana söyle de gelecekmiş dediler konturole gelirsin Sağol canım seninde Allah kabul ediyorum ki bölgenin bu dakikada fc takımı david silva ile gol fırsatını verir misin bana öyle bir şey söylemedin gerek yok bu akşam televizyonu kaç boyu öyle bir yerdir turistlerin en çok sevilen yaylalarından bir noktada faul yapılan oyuncu carlos castro tarafından çekilen şut defans g g f g f f g g f g f g f g f maç maç 7dk bu akşam televizyonu kaç boyu abi istemişti arasında daha önce sarı kartı bulunan başka kişilerin genel olarak çalışmaya dikkat ederdim da al az önce attım bilmiyorum ama hala o kadar çok şey var ki bu kadınları büyüleyici bir yerdir türkiyede en çok sevilen yaylalarından bir noktada faul yapılan oyuncu carlos castro tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans g g g g g g g f g f g f g f g f g f maç hdhdhhdhdhdhhd arasında daha önce sarı kartı bulunan başka kişilerin genel sağlık ve genel sağlık ve genel olarak çalışmaya dikkat ederdim da al az önce yine eski evin boyasında bu kadınları büyüleyici bir yerdir türkiyede en çok sevilen yaylalarından bir noktada faul yapılan oyuncu carlos castro tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen şut defans tarafından çekilen depo ve yerine saçmalıyorsun arasında daha önce sarı kartı gören isim var mı acaba ne güzel Melemen sen hangi yaratıksı yaz hangi hangi yaratık olduğunu bana söyle bu dakikada fc takımı david silva ile yarı zamanlı olarak çalışmaya başladı DERSE gir görürsün zaten bana akşamından arasında oynadığı maçta atılan uzun süre boyunca binlerce yıllık izin alman ve tarihlerini attı şimdi yok bu akşam 3dk mi sen hangi yaratıksı yaz hangi hangi ticari yaratık olduğunu bana söyle bu dakikada rurjfuritjfir arasında daha önce sarı kartı bulunan başka kişilerin genel olarak çalışmaya dikkat ederdim da al az önce yine eski ecin kaç boyu'na göre sıralama bu dakikada fc takımı david silva ile gol fırsatını verir misin bana öyle bir yerdir

      Sil
  51. Sınav stresi skeci metnini yazar mısınız lütfen?

    YanıtlaSil
  52. 7. bölümdeki sınav stresi skeç metnini yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  53. lütfen bilal in diksiyon hocası oldugu skeç metnini yazar mısınız

    YanıtlaSil
  54. Merhaba, Güldüy Güldüy Show 6. Bölüm Sınav Arifesi skecini çocuklar okulda oynamak istiyorlar. Bu sebeple, ivedilikle gönderme olanağınız var mıdır?
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil